من دیوانه ام؟

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
من دیوانه ام؟
ن : ღadminبارونღ ت : دو شنبه 6 خرداد 1392 ز : 11:9 | +

می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی،

حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی،

نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی،

صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است،

فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، اس ام اس (گلچین)، متفرقه، گوناگون، ،
:: برچسب‌ها: مطلب, طنز, اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , جوک, پیامک طنز, خنده دار, بارون, باران, انتظار, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com